Friday, September 24, 2010

Berita gempar::Saya nak kawen=))!


Salam semua readers
...mst gempar kn berita saya nak kawen ni...opp cos la..siapa dlm dunia ni xnk kawen kan???
hurm...memang la saya nak kawen...

tppppp....
lambat lg la sbnrnya...
hehehe....
berangan jab...(",)
oiii!!!!bgun la...xkn dptnya nak kawen cmni...JGN MIMPI LAA WEH!!
tp kalau bole nak kawen cm dalam video kat bawah ni lowh...

haha 
so korg kne tgk sgt2 video ni...
klo adew spe2 nak sponsor saya kawen cmni pn boleh...sila drop comment k..
hahaha....adew ke org nak sponsor saya kawen cmni??
hehehe...
semua reader jgn riso yea..klau saya kawen saya akan jemput...=))
selamat menonton!
jeng3x!!


best x?
korg pn teringgin kan nak kawen cmni??
haa...
brangan2...
k lah..semua org doakan saya dapat kawen cmtuh yea=))
tq smua..salam...

4 comments:

  1. ouh..awk tringin nk kwen cmni eh??sy blh support awk..sudi x??hehe

    ReplyDelete
  2. wah!!
    da adew yg offer diri nak sponsor??gud!
    sudi2!
    tp kne kawen dgn awk ke?
    hehe

    ReplyDelete
  3. siyutttttttttt.... mesti la nak... tp tp tpppppp......xnk mandi tuh... xnk! huu

    ReplyDelete